lauantai 30. joulukuuta 2023

Joulunajan kuulumisia

Ääh, mun piti mun pitää postaustahti ihan normaalina vaikka mun perhe onkin Nykissä kanssani, mutta, mutta... ='D Taidan päivittää suoraan viime viikon ja tän viikon liikunnat eli tästä tulee vain yleinen kuulumispostaus. Tosiaan tuntuu, että viimeiset kaksi viikkoa on menneet ohi vain muutamassa päivässä ja tällä hetkellä en edes odota vuoden loppumista, koska näinä viimeisinä viikkoina on tapahtunut niin paljon kaikkea ihanaa, että tuntuu jo siltä kuin eläisi seuraavaa "uutta, puhdasta vuotta". 

Chloen haasteen jälkeen oon kokenut sellaista tyytyväisyyttä oman kropan kehitystä kohtaan, että tätä on kyllä ollut ikävä! Vielä on aivan järkyttävä määrä töitä tehtävänä, for sure, mutta oli tosi tärkeää, et näin miten paljon mun elämä ja kroppa voi muuttua vain kahdessa viikossakin. Eli mihin kaikkeen pystynkin, kun vain sitoudun pitkäksi aikaa antamaan kaikkeni!

Tällä viikolla on tullut liikuttua mukavasti, mutta ei ihan as planned. En kuitenkaan panikoidu eli tänään on tiedossa sekä pieni HIIT että salitreenit ja huomenna luultavasti otan jonkun Chloen treeniputken vähän samaan tyyliin kuin mitä tuossa kahden viikon haasteessa oli. Eli alkuun perus HIIT, sitten vatsa, peppu ja toiset vatsat. Alku on etenkin salitreeneissä aina vähän sitä sun tätä, kun etsii painoja ja rakentelee treeniohjelmaa, mutta ensi viikolla pitäisi treenien kulkea jo ihan normaalisti. =) Vähän on tullut syötyä ylimääräistä, kuten tuo yllä oleva BBQ pizza, mutta muuten oon kyllä pitänyt ruokarytmin ja syödyt ruuat kuosissa.

Joka tapauksessa joulu oli aivan ihana ja tosi casual, mikä on se mun lempi tyylinen joulu! Ahdistaa kaikki hössötys ja se, että joulu = samojen tapojen suorittaminen. Itselleni joulun palautuminen tarkoittaa sitä, että saa mennä sen mukaan, mikä tuntuu sopivalta eikä niin, että täytyy syödä samat ruuat, katsoa samat ohjelmat telkusta ja viettää joulu aina samojen ihmisten kanssa, jos ei siltä tunnu.

 

Toisin sanoen tämän vuoden joulu alkoi niin, että kaikki meistä tekivät mitä huvitti: itse heräsin aikaisin ja urheilin isäni kanssa, Mr. P tutustui Nykiin ystäviensä kanssa ja äitini teki muutaman tunnin töitä, kävi pikaisella kävelyllä ja uppoutui sitten kirjan pariin. Lounaalla kokeiltiin tehdä itse lehtitaikinaa ja niistä joulutorttuja ja oh my gosh, se toimi! =D Luumuhillo me ollaan aina tehty itse (se on oikeasti maailman helpoin asia tehdä itse), mutta tuo taikina vähän jännitti. 

Kannatti kuitenkin kokeilla ja lopputulos oli todella nami! Lounaan jälkeen jatkettiin niin kuin siihenkin asti eli tehtiin, mitä huvitti ja "joulujutut" tulivat vasta päivällisellä eli käytiin syömässä ravintolassa ja sen jälkeen tultiin takaisin home baseen ja jaettiin ne vähäiset lahjat, joita meillä oli toisillemme. Oltiin jo etukäteen sovittu, että ei osteta mitään suurta määrää lahjoja, mutta sain silti enemmän kuin olin toivonut! Paras lahja oli ehdottomasti se, että mun vanhemmat olivat saaneet jostain käsiinsä peräti kolme paria mun kovakärkisiä!!

Grishko on siis venäläinen balettitossujen ja -vaatteiden valmistaja, joka on tällä hetkellä vielä olemassa, mutta he eivät ainakaan tällä hetkellä pysty tekemään uusia kenkiä. Ja tästä johtuen koko maailma on jo jonkun aikaa tapellut jäljellä olevista kovakärkisistä, sillä etenkin heidän 2007-kenkä sopii todella monen eri tanssijan jalkaan. Itse en ole enää yli puoleen vuoteen löytänyt omia tossujani edes eBaystä eli tämä kertokoon siitä, miten loppu nämä ovat aikuisten koossa. 

Olen tuskastellut tätä, koska pelkään, että en löydä muilta valmistajilta vastaavia tossuja ja tällä hetkellä näyttäisi siltä, että vain yhden brändin muutamat tossut ovat kokeilun arvoisia mun jalkatyypilleni. Eli jos nuo eivät toimi niiiiin... Täytyy aloittaa kovakärkisseilailu, joka on valitettavasti monelle ihan tuttua, mutta jolta olen itse tähän asti välttynyt. No joka tapauksessa, eipä tarvitse hetkeen onneksi tätä murehtia! =D 

Vaikka Nykissä on ollut aivan ihanaa niin olisin kyllä jo valmis palaamaan takaisin Kaliforniaan. Once a Cali girl always a Cali girl! Mutta vielä vajaa viikko, niin sitten pääsen kotiin. 🤍 Sitä ennen vielä luvassa treenejä, parin tuottajan kanssa palaveeraamista ja rentoutumista ennen kuin yliopisto taas alkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti