lauantai 4. marraskuuta 2023

Uusia suuntia

Tämä viikko on ollut jotenkin aivan super!! Jopa niin super, että huomasin torstain ja perjantain välisenä yönä, että oli vaikeaa rauhoittua uudelleen nukkumaan, kun heräsin aamuyöstä. Ja nytkin kello on jo kaksi yöllä, apuaaaa.... ='D Eli...

Keskiviikkona lähdin suoraan viimeiseltä luennolta downtown LA:hin studiolle äänittämään yhden ystäväni tulevalle albumille ja se oli aivan tajuttoman hauskaa! Olen aina silloin tällöin käynyt tekemässä taustalauluja tai fiitannut kamujeni biiseissä, mutta torstaina sitten juttelin erään tutun tuottajan kanssa, yksi asia johti toiseen ja huomenna tapaan muutaman henkilön kanssa, joiden kanssa keskustelemme ihan kunnon levytys- ja keikkailusopimuksesta.

Ei hätää, tarkoitus ei ole takoa minusta mitään uutta popähteä. =D Mutta tehdä musiikkia ja keikkoja sellaisella tyylillä, mitä olen tähän mennessä tehnyt vuosia, mutta nyt paljon järjestelmällisemmin, säännönmukaisemmin ja kunnon yhtiön alla eikä vain omana toiminimenäni sekalaisen tuottajajoukon ja studioiden kanssa. Joulukuussa onkin sitten tarkoitus lentää suurin piirtein suoraan Pähkinänsärkijä-esityksestä minnepä muuallekaan kuin New York Cityyn, omaan jazzin suosikkikaupunkiini!

Muutin hetkellisesti NYC:iin vuosia sitten lukion takia, mutta… Asiat menivät silloin todella huonosti ja olin silloin hyvin, hyvin erilainen, joten sairaalasta päästyäni lensin NYC:istä LA:n kautta Utahiin vieroitukseen, mistä voisin joskus kirjoittaa pidemmän postauksen… Yeah, I was a mess. Joka tapauksessa tällä kertaa olen turvallisin mielin NYC:in suhteen ja tiedän, että en enää ota osaa tai arpaa sellaiseen sekoiluun, joka vei minut edellisellä kerralla!

Enkä myöskään koe, että NYC:iin liittyy enää mitään pahoja muistoja, koska noiden vuosien minä tuntuu niin erilaiselta, että nuo sekoilut eivät edes enää tunnu mun omilta muistoilta vaan jonkun toisen tarinalta. Joten ole todella innoissani joulukuusta ja siitä, että saan viettää myös uuden vuoden Nykissä!

Tämä tuleva on siis nostanut mielialaa todella paljon, mutta lisäksi olen huomannut todella suurta edistystä baletissa ja opettajani sanoi, että voin ihan hyvin ensi viikolla palata takaisin treenaamaan kovakärkisillä, mitä odotan todella paljon! Paino on laskenut vain joitakin satoja grammoja, mutta olo on jatkanut helpottumista ja huomaan etenkin yläkropassani hoikistumista. Opinnot edistyvät, aurinko paistaa ja elämä tuntuu jotenkin todella hyvältä juuri nyt.

Olen pääasiassa pitäytynyt ateriasuunnitelmassani, josta voisin tehdä jonkinlaisen ”What I eat in a day”-postauksen erikseen eikä minulla ole ollut oikeastaan minkäänlaisia mielitekoja, mikä varmasti johtuu siitä, että olen koostanut ateriasuunnitelmani juuri sellaisilla ruuilla, joita rakastan. Eli hedelmillä, mausteisella tofulla, täysjyväriisillä, protskupatukoilla ja omenoilla maapähkinävoilla, nam! =) 

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että on tapahtumassa niin paljon kaikkea hauskaa uutta, että päätin eilen myös vihdoinkin "repäistä" ja vaihtaa luottohajuvettäni (älkää naurako, tää on oikeasti todella iso asia hah). Olen siis käyttänyt Ariana Granden Moonlight-hajuvettä putkeen vuodesta 2018 asti enkä ole edes ajatellut tuoksuvani millekään muulle. Tuskin olen ainoa, jolle se yksi hajuvesi tulee vähän niin kuin osaksi omaa identiteettiä ja muutkin tunnistavat "sinun" hajuvetesi, jos jollain muulla on samaa päällä. 

Nyt kuitenkin tuntui siltä, että voisin kai minä olla välillä jotain muutakin, joten nappasin baletin jälkeen Ultasta kaksi hajuvettä, koska en osannut päättää ja tuoksuminen on serious business. =D Sweet as candy on ollut pohdintalistallani pitkään ja olin jotenkin automaattisesti ajatellut, että hyppäisin heti sen kimppuun, mutta oikeasti tuo vanilja Mod kaahasi kyllä lempparikseni noista kahdesta. Ja pidän siitä jopa enemmän kuin Moonlightista, mitä en olisi koskaan uskonut!

Uusia tuoksuja, identiteetin paloja ja tuulia siis joka suunnasta ja ei voi muuta sanoa kuin että antaa tuulla! =)

Tälläisiä kuulumisia tähän kohtaa viikkoa! Viikonloppuna on tarkoitus treenata balettia, suunnitella tulevaa musiikin saralla, tehdä yksi ryhmätyö valmiiksi opiskelijakamujen kanssa ja toivottavasti vähän rauhoittua, etenkin iltaisin. En ole hetkeen ”ehtinyt” meditoida ja joogata enää, mutta nyt viikonloppuna haluan muistaa myös nuo todella tärkeät rauhoittumishetket.

Hyvää viikonloppua kaikille ja palailen taas ensi viikon alussa liikuntaseurannan ja muun ”datan” kanssa! =) Ehkä voisi tänä viikonloppuna ottaa kehokuvatkin, jotta on sitten jotain mihin verrata esimerkiksi vuoden lopussa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti