maanantai 22. heinäkuuta 2019

Vanhoja kuulumisia pt 4

 

Moikka kaikille! Viikonloppu alko jännittävis merkeissä koska torstaina alotettiin projekti jonka on tarkotus johtaa....... Mun oikeeseen hiusväriin eli blondiin! Ja vitsi oon kyl ilone tästä! Mult otettiin kans pidennykset pois ja vitsi tunnen kyl oloni omaks itteks pitkäst aikaa. Jotenki se tumma hiusväri teki mustaki tumman ja piilottelin sen takan. 

Kamutki sano et musta tuli hiljane ja sisäänpäinkääntyny ja oon iha samaa milt et muutuin. Yritin olla seksikäs sillee niiku nykyää tosi moni nuori nainen on, vähän Kardashian-style, mut ei se vaa koskaa tullu mitenkää luonnostaa multa. I just want to be cute!! Joten nyt mun tukka on vaaleenruskee ja täst sit vaa mennää koko aja vaaleempaa kunnes oon omas väris.

Lauantai oli ihana päivä!! Aamul mul oli kyl kauhee kriisi naaman kans ku se tuntu tosi turvonneelt mut sit vaa tein kasvohierontaa ja kyl se onneks laski ja loppupäivä oli nii ihana! Paljo nauruu, hyvii ikimuistosii hetkii, hyvää seuraa ja vaik olinki "töissä" nii silti ihanan rentouttava päivä! Eile sit tuli syötyy liikaa yök tai ei kalorimääräsest ehkä kauheest mut se suolan määrä laitto päälle ihan järkyttävän pöhötyksen nyt maanantaiks. 

Mul on keskiviikkon lavakävely ja poseeraustreenausta ja sit torstain kuvaukset ja ootan tota kaikkee iha inton mut vähän kyl stressaa tää turvotus... No, täytyy vaa panostaa nyt sit siihe et syön ja urheilen nii enköhän taas oo takasin mun normaalis tilas ennen torstait!

Mä sain perjantain kuulla kamuilt ja serkuilt et kyl ne on aina välil ollu must huolissaa. En oikeest ees tienny! Mut ne ei vaa oo viittiny sanoo mitää vaik onki miettiny välil et oonko nii hyper niide seuras sen takii et mul on oikeest kivaa vai sen takii et täytyy polttaa kaloreit. Ja toivon et ne usko ku oikeest vakuutin vilpittömästi et mulla on kivaa ja siks mä krebaan. =D Mut kyl toi toki laitto vähä mietti mun suhdet ruokaan ja mun kehoon. Löysin kuvan mun viime vuoden "alotuspainosta". 

Se oli 16.7.2018 otettu ja paino oli 57.8 kiloo. Nyt sit tänä sunnuntaina eli 21.7.2019 mun paino oli 51.3 kiloo. Ja nyt oon peräti tilantees jossa oon joutunu nostaa mun painoo et se on nyt toi vähän yli 51 kiloo. Et selkeest positiivist kehityst on käyny mut mun täytyy nyt olla tosi tarkkana sen suhteen etten vedä terveellisyyttä iha liiallisuuksiin.

Mul on tulos aiva uskomaton kesä/loppukesä ja syksy ja mun täytyy olla sekä keholt et mielelt nii tikis ku mahollist! Mul tulee kuvauksii, viis bootcampii joide yhteydes on kans kehonkoostumusmittaukset, promoi, messui, koulutuksii jne. ja tohon päälle etälukion alotus eli mul ei todellakaa oo varaa olla väsyny ja nääntyny!! Eka bootcamp on ens kuun alussa ja sil samal viikol saadaan kans ruoka ja liikuntasuunnitelmat joten mun täytyy jo nyt alkaa totuttautuu siihen et se uus ruokasuunnitelma on iha varmaa joku 1600 kalorii vähintää. 

Jos haluun kiinteen ja ripped kehon nii sit mun täytyy antaa sille sellasii rakennuspalikoita joista mun keho voi tollasen muotoilla ja mua ärsyttää ku tiiän ton itekki enemmä ku hyvin mut silti mä huomaan koko aja mul on taipumusta skippaa ruokailui ja mennä siit mikä on mun kehon minimi.

Nyt tollasen täytyy loppuu!!! Ja mä lupaan et mä sitoudun siihen et syön järkevästi. Tein itelleni tälle viikolle ruokasuunnitelman joka on n. 1400 kalorii ja ens viikolla sit nostan 1500 kaloriin. En haluu heti nostaa tohon 1500 kaloriin iha vaa sen takii etten ahistu ja sit luovuta vaan teen tän noston tällee pikku hiljaa. Sillo kans keholla on aikaa reagoida tohon ja toivottavasti ei tuu kauheeta nestepöhötystä!

Tälläsii ajatuksii maanantaille. Uus viikko ja kokonaiset seittemän päivää osottaa et I got this!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti