keskiviikko 22. joulukuuta 2021

Uusia sivuja

Lisäsin blogiin nyt kolme eri sivua:

  • Luvut - painot ja kehonkoostumukset
  • Liikuntaseuranta - kuukauden liikunnat
  • Edistymiskuvat - kuvia kehon kehityksestä

Tällä hetkellä Luvut-sivulla on tietoja vain tämän vuoden toukokuuhun asti, mutta pääsen ottamaan uudet mitat ensi maanantaina, joten saan silloin kunnon päivitetyt luvut ja lisäksi otan aloitustilanteen kehokuvat myös tuona saman päivänä. Eli Liikuntaseuranta on ainoa tällä hetkellä "valmiina" oleva sivu, mutta baby steps! =) Tällä viikolla tähän mennessä liikuntana on ollut ainoastaan sali maanantaina ja eilen pitkästä aikaa joogaa, mutta sää tulee ilmeisesti olemaan ihan hyvä joulun ympärillä, joten silloin toivottavasti pystyn kävelemään paljon! Perinteiset joulukävelyt for the win. =D 

Odotan innolla sitä hetkeä, kun mun ihoni on tottunut tähän yhtäkkiseen talveen, koska tällä hetkellä mun ihoni kärsii todella pahasti etenkin polvien ympäriltä, mikä tuntuu jotenkin todella oudolta. Mutta uskon, et toi johtuu siitä, että housut hinkkaavat kylmyydestä kärsivää ihoa ja tästä johtuen tuntuu siltä, et mun iho irtoutuu noilta alueilta. Oon käyttänyt kehorasvana pelkkää kookosöljyä kohta vuoden ajan, mutta nyt olen joutunut myöntämään, et täällä Suomen talvessa toi ei todellakaan riitä! Parempia ja vähemmän kuivia ja tuskaisia aikoja odotellessa.............. =')


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti