sunnuntai 26. joulukuuta 2021

Sunnuntain ostoksia ja ajatuksia

Tänään tulikin pitkästä aikaa pyörittyä kaupoilla! En tullut ottaneeksi Suomeen mukaan urheiluvaatteita, koska tästä piti tulla vaan lyhyt reissu, joten kävin hommaamassa uudet kuteet. Lisäksi tuli ostettua alusvaatteita ja vähän kosmetiikkaa. Tärkeimpinä toivottavasti hyvin kosteuttava yövoide, koska mun kasvojen iho on joka ikinen aamu Helsinkiin tulon jälleen ollut aivan tajuttoman kuiva kylmyyden takia ja mä myös keskellä yötä herään siihen et rapsutan mun kasvojen kuivaa ihoa eli ei hyvä. =( Lisäksi ainoa tapa pitää jalat sileinä, koska taas vaihteeksi mun iho on niiiin kuiva täällä talvessa, on toi Veetin suihkussa käytettävä voide-asia. Se on ainoa, joka ei ärsytä ihoa. Aaaaa, miten ihmiset elää talven keskellä ilman, että iho kuoriutuu irti!?

Joka tapauksessa oli tosiaan mukavaa luuhata pitkästä aikaa kaupoilla ja olinkin liikkeellä jo heti klo 12.04, kun liikkeet oli juuri avautuneet. =D Taisin edellisen kerran käydä ihan kunnolla shoppailemassa viime vuoden kesällä enkä yhtään ihmettele, et olin "pahimpina" shoppailuvuosinani aivan tajuttoman hoikka: kolme tuntia kaupasta toiseen pyöriminen tuntu tänäänkin vaan maksimissaan tunnilta ja oisin vielä voinu jatkaakin, mut aikataulut tuli vastaan.

Syömiset on olleet vähän turhan läskimättöä eli tuli vedettyä neljän juuston pizza ja karkkia, jep jep. En kuitenkaan halua liikaa sättiä itseäni tästä, koska tiiän et huomenna on sali ja siitä taas sit pääsen kiinni normirutiineihin. Lisäks haluun keskittyy siihen, et oon jo nyt kolmen viikon ajan syönyt joka aamu aamupalaksi puuroannoksen mustikoilla ihan sama mikä päivä on ollut ja oon todella ylpeä itsesäni, koska jos tipun aamupalalla jo johonkin epäterveelliseen niin se on sit menoa loppupäivän osalta... Oonkin nyt siis selvästi löytänyt oman tapani aloittaa aamun ja sen huomaa myös loppupäivien suhteen. 

Aion huomenna tehdä itselleni uuden salitreeniohjelman, koska mun täytyy lisätä painoja (taas) ja osa liikkeistä ei toimi yhtään, joten vaihdan ne joihinkin muihin. Lisäksi mä haluan pyöristää mun lantiota enemmän, joten on aika treenata vähän eri lihaksia kuin aiemmin! Let's get pumped =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti